Mielőtt bármilyen bonyolult okfejtésbe bocsátkoznánk a témánk kapcsán, úgy gondolom fontos letisztázni pár avatatlan olvasónk előtt, hogy mit is jelent a reszponzív weboldal.

A reszponzív weboldal alkalmazkodik a különféle eszközökön történő megjelenítéshez. A weboldal reszponzivitása, vagyis alkalmazkodóképessége tehát legfőképpen a dizájn szempontjából az, ami.

Ezt a témát a minőségügyi irányítási rendszerekben ismeretes 5 miért metódussal fogjuk megvizsgálni.

Ennek a lényege, hogy 5 Miért? kérdést teszünk fel, melynek a végén eljutunk a gyökérokig. A cikkünk végén közölni fogunk egy kis csokor jótanácsot is kedves olvasóinknak, akik igazán igényes reszponzív weboldalra vágynak.

Ma már a legtöbb keretrendszer, mint például a WordPress, vagy a Joomla képes reszponzív dizájn importálására, azonban még így is találhatóak olyan ingyenes sablonok ezen keretrendszereken belül, amelyek teljesen szétzilálják a weboldalt és csak egy nagy katyvaszt kapunk mobil készüléken történő megjelenítés esetén. És itt el is érkeztünk az első miérthez. 

1.Miért olyan fontos, hogy minden eszközön jól működjön? Nem elég csak a számítógépre?

Nos, a PC képernyőre optimalizált felületek nyilvánvalóan sok emberhez jutnak el, hiszen számos ember használja személyi számítógépét, azonban a PC-k nem az egyedüli forrásai ma már az információ átadásának. A weboldalnak minden eszközre éppen olyan optimálisnak kell lennie, mint a személyi számítógépekre. Gondoljunk csak bele abba, hogy hányan használnak mobiltelefont, vagy táblagépet. Ezen eszközök felületei teljesen másképpen jelenítik meg a weboldalt. 

2.Ha ez tényleg így van, miért nincs a keretrendszerekben automatikusan beépített modul, mely a weboldalt reszponzívvá teszi bármely felületre?

Ez egy egyszerű üzleti megfontolás. A legtöbb ingyenes sablon, mely a keretrendszereken keresztül elérhető csak nagyon limitált opciót biztosít és még két különböző böngészőben sem ugyanazt a képet adja. Ha az ügyfél előfizet egy prémium sablonra, úgy a felhasználhatósági lehetőségek egyből megtöbbszöröződnek.

3.Miért csak a prémium sablonoknál? Vagy van más alternatíva?

Természetesen egy tucat más alternatíva létezik még. Abban az esetben, ha weboldal szerkesztőkre bízod a weboldalad, ők eleve úgy programozzák, úgy tervezik és úgy írják meg a weboldalt, hogy illeszkedjen minden egyes böngészőhöz, és eszközhöz.

4.Miért csak ez a két opció létezik? Mennyibe kerül egy weboldal szerkesztése?

Nos, alapvetően az önálló weboldal szerkesztés nyilvánvalóan olcsóbb, mint egy céggel való szerződéskötés, azonban ezek a nagy cégek rugalmasan alkalmazkodnak a trendekhez, és a weboldaladból a maximumot hozzák ki. Míg egy önmagunk által szerkesztett weboldal esetleg több elvi, vagy tervezésbeli hibát is magában foglal, úgy a profikra bízott munka, mindig meghozza a gyümölcsét. A weboldal szerkesztés árai a kért specifikációk ismeretében havi 50 000 FT-tól egészen a csillagos égig terjednek.

5.Miért választanám akkor a weboldal szerkesztő cégeket, ha én magam is össze tudom rakni? Apróbb hibák nekem teljesen beleférnek.

Nos az igazsághoz hozzá tartozik, hogy nem csupán arra kell koncentrálni egy weboldal szerkesztésénél, hogy egy- maximum kettő funkcionális elem a helyére kerüljön. A legtöbben azért készítettnek maguknak weboldalt, mert a saját üzletüket szeretnék promotálni, és erre olyan passzív marketing eszközökre is szükség van, mint a SEO, azaz keresőoptimalizálás. Előképzettség nélkül azonban a legtöbben elvéreznek ebben a folyamatban és a weboldaluk nem teljesít ugyanúgy.

 

És most érkeztünk meg ahhoz az információ csokorhoz, melyről a cikk bevezetőjében írtam.

Ez pedig nem más, mint egy weboldalkészítési ajánlat. 

Elkészítjük neked prémium weboldaladat az általad kérvényezett domain névre. Ettől eddig senki nem vágta magát hanyatt, viszont ezt a weboldalt általad megadott specifikációra egy reszponzív dizájnnal látjuk el, mely igényeidnek megfelelő és folyamatosan frissül. 

És most dobpergést kérek!

Havidíjas SEOzást ajánlunk az általunk elkészített weboldalra.

Mit jelent ez?

A jó SEO-zás három technikai alapvetése a következő:

  1. technikai SEO
  2. on-page SEO (tartalmi SEO)
  3. off-page SEO (linképítés)

Mindhárom dologról külön-külön is lehetne regélni, minthogy önálló szakterületként mindhárom megállja a helyét, ám a legfontosabb dolog mégiscsak az, hogy folyamatában megértsük a SEO-zást. A technikai SEO a webfejlesztéshez, a tartalmi SEO a kontent marketinghez és szövegíráshoz, míg az off-page SEO a PR-hoz áll talán legközelebb. A különféle irányzatok között viszont akkora belső ellentmondások feszülnek, hogy ma már nincsenek receptek ezen technikák, vagy SEO áramlatok használatában. 

A technikai SEO tükrében mi a weboldaladat 100%-ban optimálissá tesszük a keresőmotorok számára, hogy kedvező helyre listázódj. Annak minden elemét a lehető legpontosabban célozzuk be különböző keresőplatformokon, de legfőképp a Google-be.

Tartalmi SEO tükrében kulcsszókutatást végzünk neked és folyamatosan frissítjük a kulcsszókészletedet, hogy igazán igényes marketing szövegeket kapj, és ráadásképpen még írunk is neked a témáidba és persze kulcsszavaidba vágó marketing szövegeket. 

Prémium linkeket építünk mindezeken felül weboldalad köré, mely segítségével több és több helyről mutatnak rád hivatkozások, ezzel növelve weboldalad szakmai hitelességét és komolyanvehetőségét.

Ezt a prémium pakkot ajánljuk neked havidíjas fizetésre, melyről előzetes árajánlategyeztetés kapcsán tudunk tárgyalni.

Az ár függ:

  • A weboldal méretétől, témájától és megvalósításának lehetőségeitől.
  • Az elérni kívánt célközönség nagyságától.
  • A versenytől adott iparágon belül.
  • A konkurencia jelenlétéről saját rendszerünkben.

(Jól hallottad, ugyanis abban az esetben, ha a te általad választott ágazatban mi már dolgozunk együtt ügyféllel, akkor nem tudjuk vállalni oldalad keresőoptimalizálását. Nem dolgozunk be a konkurenciának, aki ellen fel akarjuk húzni a weblapodat.)

Ugyanígy természetesen fel tudjuk ajánlani azt is, hogy ha cégünknél első vagy adott ágazaton belül, akkor teljes körű SEO szolgáltatást vállalunk annak garantálására, hogy oldalad sikeres legyen a jövőben. (A Google kereső első oldalán helyezkedik el.) Mindezt úgy, hogy nem várjuk el tőled, hogy havi szinten fizess, csupán abban az esetben egy összegben, ha sikerre vittük a projektedet. Ha a későbbiekben is szeretnéd megtartani első helyed, természetesen beszélhetünk arról, hogy havidíjas opcióra válts.

Fordulj hozzánk bizalommal, és álmaid weboldalát készítjük el neked!