Rohanó világunkban egy óriási dömping zajlik a weboldal készítő szolgáltatók valóságos miriádjaiból. Egyesek nélkülöznek mindenféle szakmaiságot, éppen csak, hogy képesek voltak elkészíteni első pár weboldalukat és egyből azt gondolják, hogy meghódíthatják a piacot. 

A probléma az, hogy sajnos nem tévednek.

Egy „csináld magad” világban a legtöbb önjelölt fejlesztő egyszerűen nem érti, hogy milyen munka áll egy honlap elkészítése mögött. Rengeteg olyan eszköz létezik, amelyek segítségével a „fogd és dobd” módszer alapján néhány óra alatt összecsaphatunk egy weblapot.

Én nem ilyen honlapról beszélek.

Hanem arról a honlapról, amely visszatükrözi a vállalkozásodat, a céljaid, a márkádat. Olyan weblapra gondolok, ami értéket képvisel, valamint fontos eszközként funkcionál a marketinges fegyvertárában. Olyanra, amely él a keresőoptimalizálás nyújtotta előnyökkel. Olyanra, ami képes jól működni a böngészőkben és az operációs rendszerekben is. Olyanra, amire nem ragasztja rá egy másik cég a logóját, mert csak 15.000 Ft-ba került a honlap elkészítése, mivel emiatt sajnos elesel attól, hogy valamilyen más márkát tudj hirdetni az oldaladon.

Elege van az elavult honlapokból?

Tehát azt feltételezzük, hogy nem egy „fogd és dobd”, „tedd rá a logódat” típusú honlapról beszélünk. Ezután engedd meg, hogy arról beszéljek röviden, mit is jelent pontosan egy honlap életre hívása.

Akár te fogalmazol meg pár bekezdést, akár felkérsz valakit erre, mindkét esetben elengedhetetlen, hogy a szöveg saját kútfőből származzon (ne egy másik oldalról legyen lemásolva), ezen kívül jól tagolt, bizonyos kulcsszavakra egy szakember (és nem egy gép) által optimalizált, a helyesírás szempontjából hibátlan és korrigált legyen.

Akár saját, akár egy képügynökségtől vásárolt képről van szó, valakinek azt meg kell találnia, majd el kell rendeznie, retusálnia kell, ezen kívül a megfelelő méretűre kell szerkeszteni és azután feltenni a világhálóra.

Létezik olyan vásárlóközönség, aki a csúcsminőséget várja el, de olyan is, akinek a letisztult tervezés is megfelel, de valakinek mindenképpen ki kell választania a színeket, a betűtípusokat, meg kell terveznie a grafikát és ki kell találnia, hogy mindez illeni fog-e a vállalkozásához.

Valakinek ki kell gondolnia az oldalak szerkezetét, a lapok közötti mozgást és a használhatóságot, valamint a legjobb módját annak, hogy a felhasználók eljussanak innen oda.

A felrendezés. Fejléc, lábléc, oldalsáv, képaláírások, idézetek, opt-in ablakok (olyan ablak, amely felajánlja egy felhasználónak a felvételét általában e-mail listákra, valamint automatikus válaszadók esetén), közösségi média ikonjai. Az előbbiekben felsoroltak nem maguktól, egy varázsütésre kerülnek a honlapra, és nem is lehet azokat csak úgy, találomra szétdobálni az oldalon.

A kulcsszavakon túl még figyelembe kell venni a kód minőségét, a weboldal gyorsaságát, a meta-adatokat.

Az opt-in ablakok nem tervezik meg magukat, de a kapcsolatfelvételi űrlapok, a kosár vagy más sajátosságok sem készülnek el maguktól. Olyan alapvető kérdések merülhetnek fel, mint a „mi történik, ha…” vagy a „és azután mi lesz?”.

Elkészítjük neked prémium weboldaladat az általad kérvényezett domain névre. Ettől eddig senki nem vágta magát hanyatt, viszont ezt a weboldalt általad megadott specifikációra egy reszponzív dizájnnal látjuk el, mely igényeidnek megfelelő és folyamatosan frissül. 

És most dobpergést kérek!

Havidíjas SEOzást ajánlunk az általunk elkészített weboldalra.

Mit jelent ez?

A jó SEO-zás három technikai alapvetése a következő:

  1. technikai SEO
  2. on-page SEO (tartalmi SEO)
  3. off-page SEO (linképítés)

Mindhárom dologról külön-külön is lehetne regélni, minthogy önálló szakterületként mindhárom megállja a helyét, ám a legfontosabb dolog mégiscsak az, hogy folyamatában megértsük a SEO-zást. A technikai SEO a webfejlesztéshez, a tartalmi SEO a kontent marketinghez és szövegíráshoz, míg az off-page SEO a PR-hoz áll talán legközelebb. A különféle irányzatok között viszont akkora belső ellentmondások feszülnek, hogy ma már nincsenek receptek ezen technikák, vagy SEO áramlatok használatában. 

A technikai SEO tükrében mi a weboldaladat 100%-ban optimálissá tesszük a keresőmotorok számára, hogy kedvező helyre listázódj. Annak minden elemét a lehető legpontosabban célozzuk be különböző keresőplatformokon, de legfőképp a Google-be.

Tartalmi SEO tükrében kulcsszókutatást végzünk neked és folyamatosan frissítjük a kulcsszókészletedet, hogy igazán igényes marketing szövegeket kapj, és ráadásképpen még írunk is neked a témáidba és persze kulcsszavaidba vágó marketing szövegeket. 

Prémium linkeket építünk mindezeken felül weboldalad köré, mely segítségével több és több helyről mutatnak rád hivatkozások, ezzel növelve weboldalad szakmai hitelességét és komolyanvehetőségét.

Ezt a prémium pakkot ajánljuk neked havidíjas fizetésre, melyről előzetes árajánlategyeztetés kapcsán tudunk tárgyalni.

Az ár függ:

  • A weboldal méretétől, témájától és megvalósításának lehetőségeitől.
  • Az elérni kívánt célközönség nagyságától.
  • A versenytől adott iparágon belül.
  • A konkurencia jelenlétéről saját rendszerünkben.

(Jól hallottad, ugyanis abban az esetben, ha a te általad választott ágazatban mi már dolgozunk együtt ügyféllel, akkor nem tudjuk vállalni oldalad keresőoptimalizálását. Nem dolgozunk be a konkurenciának, aki ellen fel akarjuk húzni a weblapodat.)

Ugyanígy természetesen fel tudjuk ajánlani azt is, hogy ha cégünknél első vagy adott ágazaton belül, akkor teljes körű SEO szolgáltatást vállalunk annak garantálására, hogy oldalad sikeres legyen a jövőben. (A Google kereső első oldalán helyezkedik el.) Mindezt úgy, hogy nem várjuk el tőled, hogy havi szinten fizess, csupán abban az esetben egy összegben, ha sikerre vittük a projektedet. Ha a későbbiekben is szeretnéd megtartani első helyed, természetesen beszélhetünk arról, hogy havidíjas opcióra válts.

Fordulj hozzánk bizalommal, és álmaid weboldalát készítjük el neked!

Rendelj honlapot

MOST!

Gyorsan, egyszerűen, online